Information om DM Åben klasse, Langbane

Følg optakt til DM og svømmernes opslag på Instagram helsingor_svommeklubben

I samarbejde med Dansk Svømmeunion byder Helsingør Svømmeklub velkommen til DM Åben klasse, Langbane, som afholdes den 11. - 14. juli 2019. Vi glæder os til at se mange svømmere til nogle festlige stævnedage i Helsingør.

DM-tilbud!
Vi har indgået en god aftale med Comwell Borupgaard om et pakketilbud til de deltagende klubber. Hotellet ligger i gåafstand fra svømmehallen og har masser af erfaring med forplejning af sportsatleter. Aftalen gælder et begrænset antal pladser.

Helsingørs DM-tilbud med Comwell

Denne side og klubbens Facebook vil løbende blive opdateret med praktiske oplysninger om stævnet og forplejningsmuligheder.

NYT!
Trænere, holdledere og klubber har mulighed for at bestille frokost til kr. 95 pr. måltid. Maden leveres af Jacob Ernst Food, som også sørger for mad til Kronborg Open. Frokosten serveres i klublokalet, som ligger i samme bygning som hallen.

Der er adgang til opvarmning onsdag den 10. juli 2019. Omklædning er åben 14.30-20.30. Bassin er åben kl. 15.00-20.00.

Du kan også rette henvendelse til en af vores tre stævneledere fra Helsingør Svømmeklub:

Find information om Helsingør by på VisitNordsjællands.dk

Invitation DML 2019  Information om DM Lang  Brug af rygstartsbøjle
 Startlister og programmer  Helsingørs DM-tilbud med Comwell  Information om parkering
 Superlive  Officialoversigt
 Svømmeunionens DM-side  Foreløbig tidsplan og afmeldingsfrister  Presse