Klubmesterskab Lørdag den 20. April - for konkurrence svømmere

14-04-2024

Så er det tid til sæsonens fedeste event, nemlig Klubmesterskabet. Dette superb stævne afholdes 20. April - Se tidsplanen længere nede.

Som ved alle andre Klubmesterskaber har vi selvfølgelig brug for alle i dejlige K-Forældres hjælp - Så er du en af dem så læs videre for at se hvad opgaver du / I kan gå til hånde med.

Men inden da skal vi selvfølgelig til det vigtigste nemlig Tildmeldingen. Så følg linket HER og tilmeld dig / dit barn inden den 16. April for at sikre din pode eller dig selv en plads - Gælder selvfølgelig kun svømmere der allerede svømmer i K-Afdelingen ;-)

For ikke at skabe for meget forvirring kommer tidsplanen her - Dog er sluttidspunktet kun vejledende da det sommetider kan skride en smule.

Tidsplan:
06.45 - Adgang til omklædningen
06.50 - Officialmøde
07.00 - Indsvømning
07.30 - Stævnestart
09.00 - Forventet Slut

Officials:
Vi mangler officials, så meld tilbage til Finn & Niels Christian:

1. Om I stadig kan være officials, når Klubmesterskabet nu ligger 20. April.
  2. Eller hvis I ikke allerede er tilmeldt Klubmesterskabet at I så nu kan være officials.

Meld jer senest 16. April, så vi kan få listen videre til overdommer
    Husk official t-shirt på dagen.

Forældreopgaver:

Forældreopgaver efter stævnet:

På vegne af K-Afdelingen og på snarlig gensyn

Mikkel R. Pamperin