Klik her for at oprette en profil

Dagbog og billeder fratræningslejren iefterårsferien 2011 i Antalya, Tyrkiet

Torsdag d. 13. oktober - afrejse, og fredag d. 14. oktober
Turen startede med tog til Kastrup Lufthavn og derefter fly til Antalya. Nu er vi kommet frem på trods af Asbjørns mange foruroligende fortællinger om fly der styrter ned... Nicolines forsvundende pas og Laust der brækkede sig i lufthanven ved flyet...
Efter tre timers søvn gik vi til morgenmad og dernæst til ugens første træningspas. Da det lille træningspas var overstået, afprøvede vi vandland mans andre gik op og fik sig en lur.Kl. 13 stod det på en lækker frokost som alle nød og derefter et dejligt træningspas med udstrækning bagefter.Kl. 19 var det middag. Hvor kagebordet var et hit især for Lasse, Ömer og Nyland. Der efter Johns lange peptalk om sund mad gik ned og spiste videre i kage.
Alle er godt mætte efter en lang dejlig dag......(Freddi - Nico og Miv)

Lørdag d. 15. oktober
Dagen startede med en awesome morgenbuffet. Det var den sædvanlige buffet, med althvad hjertet begærer af lækkerier og andet godt. Selvom klokken 7, var det en lækkerfølelse at få noget at spise. Alle var der til tiden undtagen de små piger, for det varlykkedes dem at sove over sig på to forskellige rum.
Morgenpasset var ikke særligt slemt, det var små 5 kilometer, og vi, ihvertfald nogen af os,havde overskud til en tur i en af de 4 vandrutsjebaner. Hotellet er all inclusive, så vi bestilteslush-ice i lange baner ved broen og lå i sækkestole og kiggede ud på vandet og slappedeaf indtil vi skulle spise en fryderen forkost.Frokosten indeholdte selvfølgelig de lækre "pindins", en pizza lignende over-ultra-lækkertyrkisk specialitet, og alt muligt andet.
Efter frokost blev der slappet af, og drukket slushice,indtil vi skulle i vandet igen.Inden passet startede John med at fortælle os at det ville blive hårdt. For på træningslejreer pas 4,5,6 nemlig hårde sagde han. Det kan man godt sige gik i opfyldelse, for voresarme syrede edermagne meget til i løbet af de små 6 kilometer!Aftensmaden var som altid en fest, og dessert bordet fylder nærmest halvdelen af den 100meter lange buffet, og har alt hvad der burde og så en hel vild masse meget mere. En kokstod og rullede sushi foran os alle, og der var noget lækkert reje-ting hvilket Trine varmeget begejstret for.
Dagens svømmere var Mundt og Emilie, tilykke herfra.
Det hele sluttede med et flot kinesisk acrobatic-show, men de fleste var dog allerede gået iseng der...Varme hilsner,Jonas k, Martin og Asbjørn

Søndag d. 16. oktober
Søndag a.k.a. dag 3.
I dag har været jævnt hård, vi har haft to hårde træningspas hvor vi i alt har svømmet 5.600 + 6.500 = 12.100. Her til aften var det 6.500 meter, hvilket var det længste pas indtil videre, da John, efter 5.500m, fortalte os den sidste serie, som var på 1.600m(!!!!!) kan vi lige så godt indrømme, at vi havde rigtigt meget lyst til at sætte sig op på kanten og græde. John har heldigvis lovet os, at i dag ville blive den hårdeste dag, - det gør resten af ugen lidt mere overskuelig. Også selvom han har afsløret, at vi kommer til at lide lidt under morgentræningen i morgen, da vi om eftermiddagen kun skal have et rutsjebane-pas (ikke svømme, mere lege).
Desuden vil vi lige fortælle, at vandet på flaske altså bare ikke er nær så lækkert som det gode gamle hanevand derhjemme.Og så synes Trine, at skyerne lignede bagels i dag – meget vigtigt lige at få med i dagbogen.
I dag blev Nicoline og Lille fisk (Jonas Berg) dagens svømmere, klap på skulderen til dem!
God vind i sejlene, Trine og Emilie.

Mandag d. 17. oktober
Så blev det mandag morgen - op kl. 6.30 morgenmad (ufattelig lækker morgenmad) kl. 7.00 med en del kaffe til John og jeg... gerne lidt mere kaffe...
Morgentræning på 6200m uha de er ved at være trætte, men træner stadig rigtigt godt. I dag i overskyet vejr - så der blev ikke lavet så meget ballade over vandoverfladen... det var jo koldt.Eftermiddagspas skulle have været et fripas, men det regnede så meget at de alle fik valget "træne i dag/fri i morgen" halvdelen svømmede i regn - resten hyggede sig med div. spil på deres computere - på gangen udenfor deres værelser.
Træningen blev en kold og våd affære for både svømmere... og trænere - men endnu engang trænede de godt.Skulle også have haft aftenmøde udenfor - men DET REGNEDE.
Dagerns svømmere blev Ömer og Emma - tillykke til dem.

John og Gitte

Tirsdag d. 18. oktober
KOLD KOLD KOLD. I dag var det jævnt koldt. Det har blæst og det var koldt at stå på kanten. Øv…. Men alting kan redes af en omgang fritter på snack baren.
I dag svømmede vi meter. Mange meter…. Over 6 km til begge pas. Men John og Gitte har dog været søde. Det var nemlig ikke så slemt som det lyder.
Dagens svømmere blev: Martin og Trine. TILLYKE!!!!

Skrevet af: Nyeland, Fisk og Mundt.

Onsdag d. 19. oktober
Dagen startede som altid med en fremragende morgenmad, hvorefter vi svømmede et længere pas på 6700m. Herefter deltes folket. Lokale 1165 drog på eventyr på stranden. Her bød det på en elegant nerverivende tur på den såkaldte flying fish. Efter denne elegante flyvetur, tog lokale 1165 udfordringen op i Beach Volley mod de jævnbyrdige fra nabolandet, Sverige.Her brillerede lokale 1165 med cifrene 11-21, 22-20 og 21-15, hvor de 10.000 euro var på højkant. Efter vi havde inkasseret vores 10.000 euro var vi sultne efter noget frokost, som igen var en delikatesse.
Nu stod den på hvile for lokale 1165, da der var blevet fortæret adskillige kager ved frokosten. Aftenpasset var på 5500m og var hurtigt overstået, så der var tid til udstrækning i saunaen. Efter det svedige sauna besøg, spiste vi aftensmad, som igen bestod af flere forskellige delikate retter.
Senere på aftenen havde vi vores traditionsrige møde hvor dagens svømmere henholdsvis blev Asbjørn Munk og Ingrid Sørensen.
Med venlig hilsen Snowman alias Laust Norgren, Old dirty Ömer og Lazer SHIIAAZAT.

Torsdag d. 20. oktober
Så kom vi hjem og alle med deres bagage og PAS. Turen hjem gik helt som den skulle - dog ville vi gerne have fløjet direkte til København... men flyveturen hjem og jo altid lang.
I Antalyas lufthavn blev jeg spurgt hvor mange børn jeg havde med (troede jeg) Mit svar var selvfølgelig 16 børn - damen kiggede meget uforstående på mig, kunne godt se hun ikke helt troede mig. Det hun spurgte mig om var - hvor mange børn jeg havde! 16 børn i næsten samme alder er mange. Her var jeg meget glad for Ömer som forklarede tingene for mig - vi var et TEAM - det var ikke mine børn:-)
Vi (John og Gitte) glæder os over en vellykket træningslejr uden sygdom (næsten) og en kanon stemning. Tænk engang at så mange svømmere kan være så godt opdraget... det var lige før vi savnede lidt ballade. Jeg skrev.... lige før.... vi takker forældrene:-)
Glæder os til at se resultater ved de næste stævner - efter indsatsen på denne træningslejr.