Klik her for at oprette en profil
Schwimm-Gemeinschaft Neukölln e.V. Berlin

16th international Sportbad-Cup 2012of the SG Neukölln e.V. Berlin
Updates og billeder fra stævnet i Berlin.

Søndag d. 27/5 kl 18:38: Vi er på vej hjem. Vi kom afsted præcis kl. 17:00. Desværre betød det at vi ikke kunne gennemfører pigernes 100m fri. Dagen idag gav igen mange fine resultater, flere satte nye personlige rekorder og svømmede hurtigere end deres tilmeldte tider. Generelt må vi sige, at svømmer holdt niveauet højt selv på anden dagen. Følgende resultater gav medajler:
200 im: Nicklas Ø. - 3, Ramus N. - 2
100 ryg: Rasmus N. - 1, Alexander - 3, Nicklas Ø. - 1
4x50 fri, (Rasmus, Jonas, Panel, Mathias T) - 3
200 fly: Mathilde K - 3
200 bryst: Helena - 2, Elizabeth - 2
Resultaterne fra 100m fri for herrer kendes pt ikke.Vi sidder nu trætte i bussen. Svømmerne har spist deres madpakke, og alle slapper, læser, høre musik osv.
PS! Vi overlevede også frokosten. Schnitzel mit gemuse og vandede kartofler. Vi giver en kokkehue. For morgenmaden.
Vi ses i nat, André

Søndag d. 27/5 kl 09:11: Super aften hvor svømmerne havde fået fri. Der blev danset og leget af såvel store som små. Det hele sluttede af med et festfyrværkeri på beachvolleybanen.

Lørdag d. 26/5 kl 23:01: Vi har haft en skøn dag og mange har lavet rigtige gode personlige resultateter. På podiet fik vi: Rasmus N. og Lille fisk, 1 og 3 i 100 fly, Regitze, 2 i 200 ryg, Helena og Elizabeth, 2 i 100 bryst, Nicklas, 2 i 200 ryg, Lille Fisk, 2 i 100 bryst samt holdkap drenge, årgang 2000, 2 i 4 x 50 fri.

Efter en lille opfrisker har vi spist aftensmad, herunder en total uspiselig suppe. Efter en lille peptalk af Popeye John er svømmerne ude og hygge sig. Der er fest med disko. Pigerne har rødt på kinderne og drengene voks i håret. De voksne slapper med kaffe og kage.

Lørdag d. 26/5 kl 12:06: Vi havde en rigtig god tur herned. Vi fik spist aftensmad og kl. 22:30 sov alle. En super morgenmad kl. 7:30 og svømmerne var i vandet kl. 9:00. De første løb er forløbet fint og endnu er ingen blevet solskoldet.

Link til livetiming her:http://www.sgneukoelln.de/liveticker/liveindex.html.

I pinsen prøvede vi noget nyt. Helsingør svømmeklub deltog i 16. Internationale Sportsbad-Pokal 2012, et udendørs svømmestævne i Berlin.

Fredag morgen kl. 7.30 mødtes vi, med udsigt til en større bus end vi havde bestilt – super – planlagt afgang kl. 8.00 men var hurtigere afsted, da vi havde en chauffør der var bange for vi ikke nåede færgen.7.47 kørte vi.

God bustur med en fin pause på færgen –

Ankomst til skolen som vi skulle sove på ved ca. 16 tiden, med en bus fuld af spændte svømmere og trætte forældre – efter lidt søgenfandt vi hende der kunne åbne op for skolen - lidt tid efter havde vi fået pustet liv i luftmadrasserne og indrettet os. Da alt dette var vel overstået skulle vi prøve vandet – dejligt vand.

Lørdag tidligt op og klar til en lang, solrig og varm stævne dag – med mange gode resultater og ny erfaring med svømning under åben himmel. Det kan godt være meget svært at svømme rygcrawl med solen lige i hovedet. Særligt når solbriller ikke lige er noget vi bruger så tit…

Lørdag aften var der underholdning med bl.a. Linedance, hip hop, diskotek, tysk rap, kæmpe kugler man kunne komme ind i og lege hamster ude i bassinet.

Søndag bød igen på en lang, god og varm stævne dag som dog sluttede lidt brat – vi skulle nå bussen kl. 17 – så alle pigerne nåede desværre ikke at svømme deres 100 crawl – virkeligt ærgerligt. Men eftersom vihåber det ikke er sidste gang vi er med til dette stævne, må vi jo rette op på det til næste år.

Super godt svømmet og tak for turen til alle svømmere, forældreog trænere